o Lună Amară de ceară…

Standard

O sâmbătă în care m-am reîmprospătat cu versuri revelatoare care nu mi-au mai fost şoptite demult.Nişte poeţi muzicali care scot umanitatea şi profunzimea din noi. Pentru că lupta cu propria ipocrizie şi propriile amăgiri este subtilă şi în acelaşi timp obositoare.Te va ajunge şi te va pune-n faţă cu tine, cel/ cea care deteşti ceea ce uneori refuzi să recunoşti că eşti.

Un posesor posedat care uită că este bun, nu marfă şi se vinde… Şi iată de ce opţiunile sunt pentru cei care merită să aleagă, nu pentru cei care îşi suprimă plusul.

Spre inconştienţa noastră, lumea se întâmplă cu şi fără noi. Suntem nişte Icari care nu realizează că nu ei au inventat zborul. Chiar şi luna ne poate topi ceara propriei măşti: o Lună Amară de care mi-era dor.

Despre mariaderomania

Sunt o oarecare şi-mi trăiesc anonimatul. Cred că ziua de maine nu este cea de ieri. Ar fi o listă lungă de lucruri care nu-mi plac, dar cel mai mult detest imitația proastă. Nu-mi plac cei care trăiesc după regulile altora pentru că viața o văd ca pe ceva mai mult decat un teatru de păpuşi.

Lasă un răspuns

