Concursul IC-urilor…

Standard

Dacă nu aş mai fi eu pe cine aş alege să îmi joace rolul? Ar trebui să fie cineva cu cel puţin la fel de multe ic-uri ca şi originalul:  ironic, oniric, empatic când nu e apatic, prea puţin eroic, dar prea mult coleric. O copie care bate originalul sau doar o imitaţie mai puţin reuşită? Căci nu conţine atribute care derivă din sociopată. Născută şi crescută în societate, dar cu puternice stări de respingere a ceea ce înseamnă ea în fapt şi de fapt. Scriptic şi la nivel de DEX, solidaritatea, valorile şi umanitatea dispar. Rămân doar cei care fiinţează material şi tangibill.Capital, raport, financiar, nevoi, resurse, limitat. Da, asta ar defini societatea: limitarea la concret, ceea ce duce la pierderea şi restrângerea credinţei şi a identităţii.

Despre mariaderomania

Sunt o oarecare şi-mi trăiesc anonimatul. Cred că ziua de maine nu este cea de ieri. Ar fi o listă lungă de lucruri care nu-mi plac, dar cel mai mult detest imitația proastă. Nu-mi plac cei care trăiesc după regulile altora pentru că viața o văd ca pe ceva mai mult decat un teatru de păpuşi.

Lasă un răspuns

