Inspiratia vine traind…viata ta, nu pe a altuia

Standard

De multe ori ne identificam gresit cu starile de mult sau mai putin bine ale altuia.. Si vrem sa nu mai fim noi cei care dramatizam maruntul si nu am invatat inca sa apreciem sau sa multumim pentru fiecare dimineata in care ne trezim, pentru fiecare noapte in care avem unde dormi si pentru fiecare secunda in care traim intr-un ambalaj compact, omogen si estetic. Adesea am trait sau cel putin am incercat starea de ‘cum ar fi daca’? Viata insasi este un mare DACA.

Trebuie sa incercam pentru a putea judeca sau sa cunoastem pentru a nu mai face.

Pe cei 4 pereti care devin ceva mai mult decat prieteni incep sa ii simt ca pe niste limite care imi spun de unde, pana unde, cat si cand pot sa evadez. Ei mi-au oferit suflet, adapost, intelegere. Mie, o adunatura de revolta, indoiala, viata si de ce nu: prostie? Cand voi mai putea sa ma comport cum simt? Cand voi deveni treptat o rutina, o persoana mult prea obosita, coplesita de responsabilitati pentru a nu mai avea timp de MINE? Pentru ca in fond ne traim viata noastra, nu pe a altuia. Si  este de ajuns… trairea unui timp pe care il posezi doar o data. Care va trece, va deveni un trecut, o amintire goala.Viata este ca o poza neinramata, surprinsa in 3 instante: trecutul care nu mai este, viitorul- un necunoscut si prezentul- clipa in care ne mai putem razgandi. Trebuie sa acceptam gandul ca exista si noapte, ca lumina se va stinge.. La inceput este nevoie de rabdare, apoi de intelegere, iar in cele din urma de traire.

Despre mariaderomania

Sunt o oarecare şi-mi trăiesc anonimatul. Cred că ziua de maine nu este cea de ieri. Ar fi o listă lungă de lucruri care nu-mi plac, dar cel mai mult detest imitația proastă. Nu-mi plac cei care trăiesc după regulile altora pentru că viața o văd ca pe ceva mai mult decat un teatru de păpuşi.

Lasă un răspuns

