1 MAI stai inca o viata..

Standard

Fiecare zi are o semnificatie personala.. Dincolo de ‘statutul’ mult prea mediatizat, superficial si deformat al acestei zile, pentru majoritatea, in spatele acestui ambalaj,  nu se ascunde nimic. Profunzime zero, ludic 100%.

Eu traiesc in fiecare an 1 MAI parintesc, o zi care apartine celei care mi-a dat acest timp personal numit viata. Orice dar este prea ludic, orice cuvant prea gol, orice traire prea putin profunda pentru cea care a suportat 9 luni de durere pentru un embrion, adesea  inca prea putin dezvoltat.

Fiecare zi sa fie cea mai FRUMOASA, IMPLINITA si BINECUVANTATA.

Sa imi traiesti inca o viata:)!

 

Despre mariaderomania

Sunt o oarecare şi-mi trăiesc anonimatul. Cred că ziua de maine nu este cea de ieri. Ar fi o listă lungă de lucruri care nu-mi plac, dar cel mai mult detest imitația proastă. Nu-mi plac cei care trăiesc după regulile altora pentru că viața o văd ca pe ceva mai mult decat un teatru de păpuşi.

Lasă un răspuns

