Decadenta inocentei

Standard

O viata mareata
Un om de nimic
Durere si lipsa
Mi-e dor de un timp.
Am multe regrete
Un suflet manjit
O stare prea trista,
Pe nimeni iubit.
Pacatul e-o vina,
Iar omul o lipsa
Miniciuna, inutila
Insirata pe-o lista.
Fericirea-i acolo
Iar usa aici
In spate-i cortina
Prea multi mascarici.
Ura,egoism,
Rautate, minciuna
Nu asta e lumea
Pe care-o credeam buna.
Sunt tot ca cei
Care nu invata
Ca oamenii iarta,
Dar nu uita in viata.

Despre mariaderomania

Sunt o oarecare şi-mi trăiesc anonimatul. Cred că ziua de maine nu este cea de ieri. Ar fi o listă lungă de lucruri care nu-mi plac, dar cel mai mult detest imitația proastă. Nu-mi plac cei care trăiesc după regulile altora pentru că viața o văd ca pe ceva mai mult decat un teatru de păpuşi.

Lasă un răspuns

