La multi sau la cei mai frumosi ANI?

Standard

Cu sarbatorile vine si stresul mesajelor. Bunul meu simt ma indeamna ca macar in preajma acestor zile sa fim mai creativi si sa cautam inspiratia in noi. Prin urmare, scrierea unui mesaj dureaza ceva cand intri in pana de idei… Lumini,ganduri mai mult sau mai putin sincere catre cei care simtim sau nu, goana dupa cadouri cumparate adesea pe ultima suta de metri si pentru ca suntem prea obositi ca sa mai cautam altceva.

Coafuri, machiaj de gheisa ( din cauza cantitatii, nu a calitatii), nevoia subita, chiar disperata de a te transforma intr-o zi sau 2 in ceva ce nu ai reusit sa fii intr-un an..Ilar, patetic, dar adevarat pentru unii.. Pentru mine nu… Nu am gasit inca o explicatie pentru antipatia mea de-o viata fata de Revelion. Motiv de extaz? Celebram ce? Un an constientizat abia dupa ce a trecut. Cate din proiectele propuse  le-am bifat? Dar ratat?

Frumusetea anilor nu sta in numarul lor, ci in starile consumate de-a lungul lor.

So, celor care conteaza pentru mine, le spun, La cei mai frumosi Ani! Daca sunt si multi, cu atat mai bine.

Despre mariaderomania

Sunt o oarecare şi-mi trăiesc anonimatul. Cred că ziua de maine nu este cea de ieri. Ar fi o listă lungă de lucruri care nu-mi plac, dar cel mai mult detest imitația proastă. Nu-mi plac cei care trăiesc după regulile altora pentru că viața o văd ca pe ceva mai mult decat un teatru de păpuşi.

Lasă un răspuns

