Poveste incepe acum sau se termina atunci..

Standard

Ma doare o noapte-necata in tine

Ma judeci c-am ales drumul gresit,

sau ma acuzi ca ce fac nu e bine?

O actiune pierduta in lumina difuza

Marcheaza un corp si o minte confuza.

Viata-i un pahar golit de placere

O ‘ea’ mult prea scumpa platita cu ceea ce cere..

Un obiect pe care-l posezi doar o data

O ‘ea’ fara nume, dar cu venit.

O ‘ea’ fara vise, idei, asteptari

Un corp dezgolit…

de suflet si de frustrari.

Daca eu sunt asa,

tu esti salvarea

de la viata,

sau de la starea..

Ea-i o dorinta care se termina-n zori

Iar tu un contur lipsit de culori.

Nu-i mai usor sa traiesti o viata

Decat s-o mimezi sau s-o omori?

Despre mariaderomania

Sunt o oarecare şi-mi trăiesc anonimatul. Cred că ziua de maine nu este cea de ieri. Ar fi o listă lungă de lucruri care nu-mi plac, dar cel mai mult detest imitația proastă. Nu-mi plac cei care trăiesc după regulile altora pentru că viața o văd ca pe ceva mai mult decat un teatru de păpuşi.

Lasă un răspuns

